100 stk Universalklemmer blandede plastnagler for autofester
Egenskaper:
– Disse klipsfestene er laget av nylonmateriale, egnet for bilbruk.
– Godt tilbehør til biler, ofte brukt til montering av sideskjørt, støtfangere og annen trim.
– Push Type Retainer Kit kom med en fin plastboks for lettere å velge en type holder du vil bruke.
– Du trenger ikke bekymre deg for tapte eller skadede kroppsfester. Alle nødvendige holdere for nøyaktig erstatning av gamle og ødelagte holdere.
Spesifikasjoner:
Materiale: Nylon
Pakke inkludert:
20 x C05 Naglefester
20 x C20 Naglefester
10 x C32 Naglefester
10 x B01 Naglefester
20 x D02 Naglefester
20 x A16 Naglefester
1 x plastboks
Funksjoner
- Høykvalitetsmateriale: disse støtfangerklemmene er laget av nylonmateriale av høy kvalitet, motstandsdyktig mot slitasje og korrosjon og vil ikke knekke eller sprekke lett under bruk.
- Flere størrelser: det er 6 størrelser med autokroppholdere, utskifting av bilfender, kompatibel med universal, den er egnet for biler, lastebiler, motorsykler, busser, tog, fly, campingvogner etc. Kompatibel med Ford, GM, Chrysler, Honda , Accord, Nissan, etc.
- Flere bruksområder: mye brukt til dørbekledning, radiatorskjerm, fendere, støtfangere, sideskjørt, gitter, hetter og klutnettklips for nøyaktig utskifting av slitte, gamle og ødelagte holdere.
100 stk Universalklemmersett blandede plastnagler for autofester kjøpes i Butikken
Bilens historie
Den moderne bilen har sitt opphav i eksperimenter med dampdrevne kjøretøyer på 1700-tallet. Nicolas-Joseph Cugnot bygde en i 1769 som kunne nå hastigheter opp mot 4 km/h.
Det var den interne forbrenningsmotoren som gjorde det praktisk med selvdrevne kjøretøyer.
Den tyske oppfinneren Carl Benz fikk ferdig en bensindrevet bil 3. juli 1886 i Mannheim, Gottlieb Daimler og Wilhelm Maybach nesten samtidig i Stuttgart og østerrikeren Siegfried Marcus i Wien.
Fram til rundt første verdenskrig var bilen et håndlagd produkt som de færreste hadde råd til. Masseproduksjonen gjorde at stadig flere fikk bedre økonomi, samtidig som bilene ble billigere. De mange små bilprodusentene ble nedlagt eller slo seg sammen og endte opp som få, men store, selskaper. I tillegg ble de fleste ulike tekniske løsninger forkastet, og vi endte opp med bilen som vi kjenner den i dag: Selvbærende karosseri, bensin– eller dieselmotor, kraftoverføring til én aksel med differensial og fire relativt små hjul ute i hvert hjørne.
Europeiske og amerikanske bilmerker dominerte lenge, men på 1970-tallet fikk de sterk konkurranse av japanske bilmerker.[7]
Omtaler
Det er ingen omtaler ennå.